Scroll Top

پوستر مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان رونمایی شد

پوستر جهت فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری ایمنا، افتتاحیه و رونمایی از پوستر سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان (پوپک)، امروز _دوشنبه بیست‌ونهم آبان‌_ با حضور جمعی از دانش‌آموزان برگزار شد؛ سومین دوره این مسابقه بین‌المللی که هرسال توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با محوریت خانه کودک برگزار می‌شود، قرار است به موضوع «جاهای دیدنی شهر من» بپردازد و پذیرای آثار کودکان و نوجوان از ایران و دیگر کشورها باشد.

کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال می‌توانند آثار خود را از دهم آذر ۱۴۰۲ تا دهم فروردین ۱۴۰۳ از طریق سایت این مسابقه به نشانی www.iicpf.com ارسال کنند و پس از پایان مهلت ارسال آثار، نقاشی‌های دریافتی، فروردین ۱۴۰۳ توسط هیئت داوران بررسی می‌شود و برگزیدگان در اردیبهشت همان سال معرفی خواهند شد.

در این رویداد اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اصفهان، شهرداری را همراهی خواهند کرد. در دومین دوره از این مسابقه، چهار هزار و ۶۰ اثر به دبیرخانه مسابقه رسید که از این تعداد ۷۹۰ اثر، به کودکان و نوجوانان خارج از ایران تعلق داشت.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.کمال حیدری، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در این آئین اظهار کرد: موضوع این دوره از مسابقه یعنی «جاهای دیدنی شهر من» برای آن است که کودکان و نوجوانان ما به محیط پیرامون خود توجه بیشتری کنند.

وی ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و با اشاره به محیط پیرامونی امروز کودکان در غزه افزود: آرزو می‌کنیم که کودکان فلسطینی هرچه زودتر به آرامش برسند و فرزندان ما در ایران قدردان امنیتی باشند که از آن برخوردارند.

خبرنگاران نوجوان: محمدمهدی صادقی و نگار امینی